Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?
Weboldalunkon választhatsz Boxy, GLS vagy MPL házhozszállítást és Foxpost csomagautomatába szállítást is.
A szállítás költsége 24 999 Ft-os rendelés értékig:
- Foxpost csomagautomatába 990 Ft
- Boxy házhozszállítással (általában DPD) 1290 Ft
- MPL futárszolgálattal 1490 Ft
- GLS futárszolgálattal 1890 Ft
A szállítás költsége 25 000 forintot elérő rendelés esetén
- Foxpost csomagautomatába ingyenes
- Boxy házhozszállítással (általában DPD) ingyenes
- MPL futárszolgálattal 1490 Ft
- GLS futárszolgálattal 1890 Ft
Mennyi idő a szállítás?
Amennyiben 13:00 előtt leadtad a rendelésed, mi még aznap átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, akik a következő munkanapon kiszállítják azt.
Lehetséges-e a személyes átvétel?
Sajnos nem rendelkezünk fizikai üzlettel, vagy
átvevőhellyel, ezért nem lehetséges a személyes átvétel. Viszont ne aggódj, ha
mégsem tetszik a megrendelt termék, 30 napig visszaküldheted nekünk és mi
visszafizetjük az árát.
Tudok szállítási címet módosítani a rendelés leadása után?
Ha a rendelésed még nincs feladva,
ügyfélszolgálatunk tudja módosítani a címet. Vedd fel velünk minél előbb a
kapcsolatot, hogy elkerüljük a kézbesítési problémákat.
Külföldre is szállítotok?
Jelenleg Magyarországon belül szállítunk. Ha
szeretnél külföldre rendelni, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot, és
megnézzük a lehetőségeket.
Hol tudom nyomon követni a csomagomat?
Amint feladjuk a rendelésed, az általad
választott futárszolgálat fog küldeni egy emailt, melyben találsz egy csomagkövetési
számot, ahol nyomon követheted a csomagod útját.
Hogyan tudok fizetni?
Webáruházunkban lehetőséged van bankkártyával fizetni, vagy választhatsz utánvétes fizetést is. Utánvétes fizetés esetén a futárnak kell majd fizetni a terméket. Ezt készpénzzel, vagy bankkártyával is megteheted.
Mi történik, ha sikertelen a bankkártyás fizetésem?
Ha a fizetés valamiért nem sikerül, a
rendelésed nem kerül feldolgozásra. Ebben az esetben próbáld meg újra, vagy
válassz utánvétes fizetést.
Hogyan tudom beváltani a kupon kódomat?
A rendelés leadásánál, az adatok megadásánál jobb oldalon található egy “Kedvezménykód” nevű mező. Ide írd be a kuponkódot és kattints a “Beváltás” gombra.
Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát minden esetben csomagod feladásakor elektronikus formában küldjük el az általad a rendeléskor megadott email címre.
Jogi személyként rendelek. Hol tudom megadni az adószámom?
Az adószám feltüntetése a számlán minden esetben kötelező jogi személyek esetén. Ha jogi személyként rendelnél, a kosár oldalon található “adószám” mezőbe tudod beírni az adószámot. A fizetési, szállítási és számlázási adatoknál már nem tudod megadni az adószámot, ha már itt jársz egyszerűen lépj vissza kosárba és itt add meg az adószámot.
Véletlen adtam le a rendelést. Mitévő legyek?
Semmi probléma. Jogodban áll elállni a rendeléstől. Keresd mielőbb ügyfélszolgálatunkat ezzel kapcsolatban és mi töröljük a rendelésed.
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésről.
Alapvetően mindig küldünk visszaigazoló emailt, az általad megadott email címre. Ha ezt esetleg valami miatt mégsem kaptad meg kérlek keresd ügyfélszolgálatunkat. Kollégáink utánanéznek mi lehet a probléma.
Nem tudom átvenni a csomagot.
A futár minden esetben kétszer, két külön munkanap kísérli meg a szállítást. Ezután a termék sajnos visszakerül hozzánk, és csak újabb szállítási költség fejében tudjuk kiküldeni neked.
A futároktól minden esetben kapsz SMS értesítést a kézbesítés napján. Ha úgy látod nem tudod átvenni, akkor mindenképp vedd fel a kapcsolatot vele és egyeztessetek a második szállítás időpontjáról, hogy az biztosan jó legyen.
Megkaptam a terméket, de szeretném inkább visszaküldeni.
Semmi probléma. Az átvételtől számított 30 napig lehetőséged van elállni a rendeléstől. Jelezd nekünk email-ben, hogy szeretnél elállni a rendeléstől, vagy küld el nekünk a weboldal láblécében letölthető elállási nyilatkozatot. Amint visszaküldöd hozzánk a terméket, mi visszafizetjük annak árát. Elállásnál a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
Megkaptam a terméket, de kicserélném egy másikra.
Semmi probléma. Az átvételtől számított 30 napig lehetőséged van elállni a rendeléstől. Jelezd nekünk email-ben, hogy szeretnél elállni a rendeléstől, vagy küld el nekünk a weboldal láblécében letölthető elállási nyilatkozatot. Amint visszaküldöd hozzánk a terméket, mi visszafizetjük annak árát. Elállásnál a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
A kiválasztott másik termékre új rendelést tudsz leadni weboldalunkon.
Milyen állapotban kell visszaküldenem a terméket?
Kérjük, hogy a terméket az eredeti
állapotában, lehetőleg a csomagolásával és a címkékkel együtt küldd vissza.
Tájékoztatunk, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet értelmében, amennyiben az áru jellegének, tulajdonságainak és
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
kár érte az árut úgy jogunk van értékcsökkenést felszámolni és levonni azt a
visszautalandó összegből.
Ha egy terméken “elfogyott” jelölés van, akkor már nem is lesz készleten.
Sajnos bizonyos termékeknél előfordul, hogy kifogynak készletből. Ezeket mindig a lehető leggyorsabban igyekszünk újra beszerezni. Bátran érdeklődj ügyfélszolgálatunknál az elfogyott termékekről, vagy kattints az “értesítést kérek, ha készleten lesz” gombra a termék oldalán, és emailt küldünk neked, amint beérkezik hozzánk.
Hogyan tudom átállítani a táskákon található számzárat?
1) A számzár átállításához először adjuk meg a jelenleg beállított számsort (gyárilag a "0 0 0" számsor van beállítva)
2) Nyomjuk be egy tollal vagy hasonló hegyes eszközzel a számzár oldalán található kis gombot. A gomb benyomva marad.
3) Állítsuk be az új számsort.
4) Amint beállítottuk az új számsort nyomjuk meg a kioldó gombot. A kis gomb, amit a tollal benyomtunk visszapattan az eredeti helyzetébe.
5) Innentől kezdve az új számsor van beállítva.
Hogyan működik a beépített USB-csatlakozó a táskákon?
Az USB-csatlakozóhoz belülről
csatlakoztathatod a saját power bankodat, kívülről pedig a telefonodat vagy más
eszközt. Így kényelmesen töltheted a készüléked útközben is.